Je leto, melóny, hrozno, broskyne a všeličo iné dozrieva.
Napr. ja po dovolenke :-)
Dozrieva napr. model zarábania na on-line hrách.
V mnohých hrách bolo možné si kúpiť špecialne "bonusy" len za peniaze. Tento model bol postupne opustený, a teraz je možné získať "vnútornú menu" , napr. vo FarmVille, aj "prácne" ale za to bezplatne, a stále aj "bezpracne" ale za to za peniaze .
Koncepty získavania peňazí z on-line hier ale treba inovovať. A je tu ďalší spôsob získania zisku ukázal toto leto FarmVille.
Ide o využitie popularity hry na reklamnú kampaň v reálnych obchodoch.
Konkrétne bola dohodnutá spolupráca s obchodmi s potravinami, a za nákup určitých výrobkov môžete získať pár "korún" vnútornej meny hry FarmVille .
Využije sa tak obrovská komunita hráčov FarmVille pre "klasické" reklamné účely .
Zatiaľ samozrejme v USA.
Uvidíme čo nás čaká v budúcnosti, napr. či vzniknú virtuálne bilboardy v hrách , alebo napr. spoločné kampane s mobilnými operátormi atď.
Link na originálny článok na Mashable.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára